Kokulandırma projelerinde birlikte ilerlediğimiz bazı markalar ve kokulandırma süreçleri

CITROEN SHOWROOM KURUMSAL KOKULANDIRMA

TÜRKİYE CITROEN SHOWROOMLARI KURUMSAL KOKULANDIRMA ÇALIŞMASI

Carpex Kurumsalın uzman parfümörleri tarafından tasarlanan “Citroen Fresh Oriental” kokusu, uzun süren anketler sonucu Tüm Türkiye Citroen showroomları ile buluştu.

Greyfurt ,limon ve mandalinanın taze notları üzerinde oturan bu yoğun ve kalıcı koku, kişniş ve adaçayı yapraklarının baharatlı akorları ile beslenerek kendinizi zinde hissetmenizi sağlarken güven duygusunu da tetikler. Kaşmir ve çam ağaçları ile harmanlanan aselbent ve amber notları kokuya temiz bir deri dokunuşu ekleyerek uzun ömürlü ve kaliteli imajını desteklerken aynı zamanda ferahlama hissi verir.

 

LC WAIKIKI KURUMSAL KOKULANDIRMA

LC WAIKIKI MAĞAZALARINDA KOKULANDIRMA ÇALIŞMASI

Uzun süren anketler ve çalışmalar sonucunda LC WAIKIKI’nin kurumsal imza kokusunu özel olarak tasarlayan Carpex,  tüm Türkiye’deki LC WAIKIKI mağazaları özel bir esansiyel karışım ile kokulandırılıyor.

LC WAIKIKI için özel geliştirilen koku, yaşam enerjisini arttırıp, yenilenme hissi veren, zengin içeriği ve farklı notaların ahengi ile yaratılan “Gizemli Vadi” sizi doğanın mistik diyarlarına davet ediyor. Gizemli Vadi üst notalarda taze bitki notaları ile doğanın saf ruhunu yansıtır. Bergamot ve meyan kökü ile fresh ve etkili bir açılış yaptıktan sonra, orta notalardaki gül, vadi zambağı ve menekşe ile çiçeksi ve canlandırıcı etkisini ortaya koyar.

Alt notalardaki odunsu karakter, eşsiz misk ile birleşerek yumuşak ve hoş bir şekilde sonlanır. Gizemli bir vadi yürüyüşüne hazır olun.

 

TOYOTA SHOWROOM KURUMSAL KOKULANDIRMA

TOYOTA SHOWROOM KOKULANDIRMA ÇALIŞMASI

Carpex Kurumsal; kurumsal koku alanında Toyota Türkiye Satış ve Pazarlama A.Ş ile yürüttüğü projede Türkiye’de bir ilke imza attı. Anket yoluyla Toyota plazalara gelen müşteriler ve çalışanlar tarafından test edilen kokulardan en beğenileni, Toyota kurumsal kokusu olarak belirlendi. Alkol içermeyen ve tamamen doğal esansların karışımı sonucunda üretilen Toyota’nın çiçeksi kokusu; biber, gül, yasemin, kakule ve kişniş esansından elde edildi.

Kokuların insanlar üzerindeki; sakinleştirici, ferahlık verici, dengeleyici ve neşe verici özellikleri düşünülerek yaratılan Toyota’nın çiçeksi kokusu, yüzlerce koku arasından seçildi. Toyota müşterileri ve plaza çalışanlarının seçtiği bu koku; ıslak mendil, karton araç kokusu, bambulu özel ev parfümü, oda parfümü, oto parfümü ve koku giderici sprey olarak da sunulmakta. Böylece Toyota sahibi olsun olmasın herkes bu kokuyu otomobillerinde, ev ve ofislerinde de kullanabilecek.

Ortam ve Mağaza Kokulandırma - blog_photo_5

 

 

TÜRK TELEKOM KURUMSAL KOKULANDIRMA

TÜRKİYE TÜRK TELEKOM KURUMSAL İMZA KOKU ÇALIŞMASI

Carpex Kurumsal, kapsamlı anket çalışmaları ve uzun süren tasarım süreci sonucunda , uzman parfümörler tarafından Türk Telekom’ un kurumsal kimlik kokusunu tasarladı.

Artık tüm Türkiye Türk Telekom mağazaları Carpex kurumsalın özel olarak geliştirdiği Sense of Communication kokusu ile kokulandırılıyor. Tamamen natürel esans yağları barındıran bu koku, iletişimin gücünü burnunuza da getiriyor.

Ferah, enerjik ve canlı meyvelerin kokusu, Anadolu topraklarının çiçekleri ile buluşuyor.

Bergamot, elma ve frenküzümünün enerjik ve canlı dokunuşu ile açılış yaptıktan sonra orta notalarındaki Türk gülü, gizemli yasemin ve menekşelerin çiçeksi karakteri ile buluşuyor. Alt notalarındaki musk, hafif odunsu notalar ve amberin yarattığı yumuşak bir kapanış ile bizleri selamlıyor.

Leave a comment